Regulamin Widokowej Chaty w Kościelisku

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem pobytu obowiązującym w naszej Widokowej Chacie. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu.

 

PROCES REZERWACJI

1. Rezerwacji dokonujemy poprzez system rezerwacji na stronie www.widokowachatakoscielisko.pl

2. Rezerwację wstępną należy potwierdzić wpłacając zadatek w wysokości 30% wartości pobytu w terminie 48h.

 

Osada Czerwone Wierchy ul. Pitoniówka 38 Kościelisko 34-511 nip. 6391231384 Konto bankowe: Credit Agricole 83 1940 1076 3244 7521 0000 0000

 

1. W przypadku braku w/w wpłaty we wskazanym terminie rezerwacja zostaje anulowana.

2. Pozostała część w wysokości 70% wartości usługi należy uiścić na konto bankowe na 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.

3. Oferta jest bezzwrotna. W przypadku rezygnacji z usługi wynajmu na 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, rezerwacja zostaje anulowana i wystawiona do ponownej sprzedaży. Jeżeli zostanie ponownie sprzedany, wówczas zadatek w wysokości 30% wpłaty, będzie zwrócony w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku ponownej sprzedaży, zadatki nie podlegają zwrotom.

4. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu.

5. W związku z panującą sytuacją epidemiologiczną Covid 19 w przypadku wprowadzenia zakazu wynajmu wpłacone kwoty zwracane będą w formie Vouchera do wykorzystania w kolejnym dogodnym terminie.

6. W przypadku woli otrzymania faktury Vat za Usługi Gość jest zobowiązany do podania numeru NIP oraz danych nabywcy w momencie dokonywania rezerwacji. Nie podanie numeru NIP podczas składania rezerwacji, skutkuje niemożliwością wystawienia faktury VAT.

7. Właściciel ma prawo anulować wstępną rezerwację w ciągu 24 h od momentu rezerwacji bez podania przyczyny.

8. Gości obowiązują ceny, które są publikowane i potwierdzane w momencie dokonywania rezerwacji. Promocje nie działają wstecz.

 

DOBA HOTELOWA I MELDUNEK

1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu przyjazdu a kończy do godz. 11:00 w dniu wyjazdu.

2. Podczas meldunku pobrana zostanie opłata klimatyczna wg stawki Urzędu Gminy w Kościelisku.

3. Zameldowanie po godz. 22:00 wiąże się z obowiązkiem uiszczenia dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.

4. Niestawienie się Gościa w dniu rozpoczęcia pobytu w Widokowej Chacie do godz. 20:00, jeżeli wcześniej nie powiadomił właściciela o późniejszym przyjeździe - jest równoznaczny z rezygnacją z pobytu.

5. Wcześniejszy wyjazd gości z przyczyn niezależnych od właściciela Widokowej Chaty nie uprawnia Gości do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.

1. Uwagi dotyczące jakichkolwiek uszkodzeń lub innych niedogodności prosimy zgłaszać niezwłoczne po ich stwierdzeniu. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia mogą nie zostać rozpatrzone.

2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody oraz zniszczenia apartamentów, przedmiotów wyposażenia, urządzeń technicznych lub infrastruktury obiektu, powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania.

3. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub ich opiekunowie.

4. Rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich dzieci i zobowiązani są do zapewnienia im opieki.

5. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania zakazu palenia Najemca zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 500zł.

6. Grillowanie możliwe jest tylko i wyłącznie w miejscu do tego przygotowanym. Na terenie całego gospodarstwa obowiązuje zakaz Odpalania sztucznych ogni.

7. Zabrania się używania w apartamentach grzałek, grzejników i innych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia.

8. Po opuszczeniu apartamentów prosimy o sprawdzenie, czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia rzeczy będących wyposażeniem domków (ręczniki, koce, poduszki, urządzenia).

9. Nie przyjmujemy zwierząt. W przypadku złamania zakazu Najemca zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 500zł.

10. W przypadku zgubienia klucza od apartamentu gość zobowiązany będzie do uiszczenia zapłaty w wysokości 100 zł – klucz,

11. Na terenie obiektu przebywać mogą jedynie osoby zameldowane.

12. Cisza nocna obowiązuje w godz. 22:00-7:00

13. Zachowanie osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać pobytu innym gościom.

14. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub które zachowują się w sposób agresywny i wulgarny.

15. W dniu wyjazdu Najemca zobowiązany jest do pozostawienia apartamentu w czystości włączając w to umycie naczyń oraz usunięcie wszelkich odpadów. W przypadku znacznych naruszeń Najemca zostanie obciążony kwotą za dodatkowe sprzątanie w wysokości 150 PLN.

16. Należy bezwzględnie przestrzegać ustalonej godziny wymeldowania. Opóźnienie zawinione przez Najemcę spowoduje naliczenie opłaty w wysokości równej należności za kolejną dobę najmu.

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Na terenie obiektu obowiązuje segregacja śmieci, dlatego prosimy o wyrzucanie odpadów do odpowiednio przystosowanych do tego kontenerów.

2. Na niestrzeżonym parkingu na terenie obiektu przysługuje po 1 miejscu parkingowym dla apartamentu nr.2, nr.3, nr.4 oraz 2 miejsca dla apartamentu nr.1.

3. W okresie zimowym prosimy o zaopatrzenie się w łańcuchy na koła ponieważ bez tego dojazd do domów może być utrudniony. Samochód z napędem 4x4 poradzi sobie bez łańcuchów.

4. Z uwagi na wąską drogę nie można też pozostawiać auta wzdłuż drogi dojazdowej.

5. Obsługa serwisowa posiada dodatkowy komplet kluczy, w przypadku nagłych awarii, usterek może wejść do apartamentu w celu ich napraw podczas nieobecności Gości.

6. Nie odpowiadamy za przedmioty wartościowe pozostawione w apartamentach lub na terenie obiektu oraz za pozostawione samochody. Parking znajdujący się na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym.

7. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, dostępu do internetu.

8. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do puszczenia obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów

9. Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z wykonywaniem Usług przez Usługodawcę niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.

10. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni, licząc od dnia jej doręczenia.

11. Zgłoszenie reklamacji odbywa się wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.